Hjärnträning?

Det här med matematik har aldrig varit min grej. Jag har aldrig haft svårt för det, snarare tvärtom, men jag har aldrig sett det användbara med avancerade formler delat med roten ur pi i verkliga livet. Därför har jag länge fnyst åt Dr Kawashimas Brain Training till Nintendo DS och kallat det för ett dåligt försök att göra plugg till något kul. Ack så fel jag hade...

Brain Training har nämligen gett resultat på undertecknad, mot alla tvivel. Jag har fått snabbare reaktions och uträkningsförmåga samt bättre minne, och har egentligen haft riktigt roligt samtidigt. Det blir som att ha en personlig lärare som älskar allt jag gör, och då blir man motiverad.

Jag rekommenderar helt enkelt Brain Training till alla som har en DS. Inte nog med att man blir smartare av det superenkla upplägget, det är ett av de billigaste spelen i hyllorna.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska nog köpa det. Behöver det



P.S jag Sponsrar dig på Bilddagboken

2008-12-15 @ 22:01:35
Postat av: Marcus

Skulle vara coolt att vara smart.

2008-12-19 @ 14:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0