Dual Screen på övertid

Japp, min DS går fortfarande varm. Så till den milda grad att bilden faktiskt degade ihop sig vid ett tillfälle igår. Som om den stackars pyttelilla konsolen tog livet av sig i ren och skär trötthet.

Det spelas mycket Animal Crossing. Okristliga mängder rent ut sagt. Igår betalade jag äntligen av mitt dryga lån på 19.000 spänn och kunde bygga ut mitt hus. Vad jag fick reda på i efterhand är att mitt alter ego nu är skyldig Tom Nook 120.000 spänn, prutat och klart. Nåväl, jag älskar Animal Crossing, och stannar gärna länge. Recension kommer inom några dagar.




Animal Crossing - Den underligaste upplevelsen sedan jag bröt benet vid två års ålder.


Ett annat spel som fördrivit min tid är Elite Beat Agents, världens kanske pinsammaste spel. Det går ut på att rädda folk från vardagliga problem som att byta blöjor eller att bli friska genom att åka dit med sin superfåniga pop-trio och spela ostluktande radiohits. Det är precis så underbart som det låter. 




I en perfekt värld spelar dansar Elite Beat Agents bort mina förkylningar...

Kommentarer
Postat av: DanielJ

Elite Beat Agents Ser kul ut, finns det inte en japansk motsvarighet?

2008-12-03 @ 14:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0