Värld av krigskraft (wtf?)

World of Warcraft... Spelvärldens kanske mest hatade och älskade spel någonsin, och precis alla i hela världen verkar ha någon slags åsikt.

Till och med utbrända småbarnsmammor som bosatt sig i förorten till förorten till Gällivare har bildat sig, vad de anser vara (och kanske är, vem är jag att dömma?), en klok ståndpunkt i den hetska debatten om onlinerollspelet som suger in dina barn och förtär dom i 4 till 24 månader innan det onådigt spottar ut deras sargade själar rakt in i arbetslivet.   

Själv spelar jag tillsammans med mina polare Marcus och Jonas, och just därför blir WoW riktigt jäkla kul i sina bästa stunder. Som msn ungefär, fast flummigare, samtidigt som det händer något. Om bara någon timme kan jag äntligen köpa mig mitt livs första mount (riddjur). Ska bli fett. 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fett!

2008-12-29 @ 18:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0