Fostret som dödade alla

Den här videon har egentligen inget att göra med Cyberlife, annat än att jag har redigerat den och är med i några sekunder, men jag vill ändå lägga upp den här av två anledningar:

1. Många av dessa människor kommer du antagligen att känna igen i framtida intervjuer eller annat hittepå som kommer upp på Cyberlife. Dessutom får den här filmen agera halloweenspecial, om än något försenad.

2. Videon är så oerhört jävla bra att man aldrig behöver se någon annan film i hela sett liv när man har sett den här.



Mycket nöje!




Kommentarer
Postat av: Marcus

Underbart

2008-11-12 @ 20:19:42
Postat av: alex

den blev ju skit bra! bästa film jag sett i mitt liv iaf ;)

2008-11-13 @ 00:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0