Resumé

Jag har varit upptagen hela helgen. Suttit barnvakt, uppvaktat en polare på födelsedagen, och såklart mördat bröst/axel-partiet tillsammans med Guitar Hero World Tours trumset.

Det ska erkännas att jag var rädd, orolig, skrämd. Efter att ha hört ett par klagomål om World Tour-trummorna från en polare som hävdade att "skiten inte funkar" visste jag innerst inne att jag skulle bli besviken. Jag vägrade dock se problemen i vitögat, utan köpte spelet ändå.

Det är jag glad för. Sisådär 7-8 timmar har jag spenderat med spelet, och då har jag hunnit testa alla instrument, både själv och med upp till 3 polare. Själv har jag inga problem alls med trumsetet, annat än att cymbalerna ibland inte registrerar mina slag om jag inte slår precis där sensorn sitter i mitten. Det löste jag genom att skruva upp cymbalen och sätta en tejpbit över halva sensorn så att tejpen plockar upp extra vibrationer och registrerar varenda slag.

Ibland känns det som att det bara är jag i hela världen som sysslar med sånt... Skruvar upp NES, fixar sensorn på trumset, rengör 25 år gamla spel inifrån... Nåväl, om någon har problem med sina cymbaler så är det bara att kommentera så lägger jag upp en video eller liknande tutorial där jag steg för steg beskriver hur man löser problemet. Because Cyberlife cares about you.  
Recension på Guitar Hero World Tour kommer snart!


Jag har för övrigt skakat liv i min hitills orörda DS som faktiskt roat både mig och min flickvän något enormt under helgen. Extremt lättåtkomlig konsoll måste jag säga. Räkna med några DS-recensioner på sajten alltså.

Kommentarer
Postat av: DanielJ

Jag skaffade en DS för inte så länge sedan, men några spel har det inte blivit än. Har du några tips på bra spel?

2008-11-24 @ 02:36:03
Postat av: Erik

Bra reciension =D

Btw... min DS lucka är snart av :O :(

2008-11-25 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0