Spread the stoke

Jag planerar en halloweenfilm, lite i efterskott. And oh yes, you will be scared...

Dessutom vill jag släppa den sista och förhoppningsvis bästa delen i dokumentären om London. Får redigera ihop den någon dag nu...

Som om inte det vore nog måste jag ju snart släppa en ny film där jag pratar om ett spel, för det är trots allt det ni frågar mest om.

Sen ska det självklart släppas en ny del i fråga cyberlife snart...

Dessutom ska ju världens snyggaste spel koras...



Jag har mycket att stå i, men det är roligt att hålla på med Cyberlife. Särskilt när jag får så skön respons.

Du som gillar Cyberlife får för övrigt hemskt gärna hjälpa till att sprida sidan vidare! På det sättet växer sidan, och antalet filmer och texter ökas. Dessutom minskas risken för att just du eller dina barn ska drabbas av svår acne! Ha en förjävligt trevlig fredagkväll hörni!

Every little bit counts...
 

Kommentarer
Postat av: Erik

Kan det vara Gears of Wars 2, världens snyggaste spel?

2008-11-07 @ 13:27:02
Postat av: Månen

The Strokes! Det är ju mitt favoritband! Häftigt att du nästan skrev deras namn i din rubrik!

2008-11-07 @ 13:57:42
URL: http://moonlander.bloggagratis.se
Postat av: Marcus

Mycket att se fram emot :)

2008-11-07 @ 18:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0