Sorry hörni

Jag har tydligen ockuperat hela Fairway Hotel's internetuppkoppling igår kväll genom att ladda upp en film i bloggen. Därför kan jag inte lägga upp fler filmer innan onsdag när jag kommer hem. Synd. Jag som har jobbat lite extra idag med att stå på de största torgena för att fånga lite dokumentär-footage. Nåväl. Dokumentären fortsätter på onsdag eller torsdag istället.  

Text kommer jag dock att lägga upp. Om bara en liten stund kommer ni t.ex att få veta vilket världens näst snyggaste spel är, enligt mig förstås.


Kommentarer
Postat av: Marcus

busigt att ta upp hotellets internetuppkoppling.

nyfiken på resten av dokumentären

2008-10-26 @ 22:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0