Ett sista andetag från Fairway Hotel

Sådär ja. Imorgon bär det av hemåt igen. Dokumentärfilmandet har gått sådär. Jag är trots allt inte gamer till den grad att jag vill stå i olika spelbutiker 4 dygn i rad under min londonvistelse när det finns så oerhört mycket annat att göra. Särskilt inte när jag är här med min pappa vars spelmeriter inte sträcker sig längre än fjärde banan i Alex Kidd.
Det kommer hur som helst att släppas två delar till av dokumentären. En är redan klar och redo att läggas upp. Den andra ska bli någon sorts sammanfattning. (Hoppas att jag har footage så det räcker...)

 

In other news...

* Snart introduceras ett helt nytt segment i Cyberlifes videobibliotek där just DU kommer att vara högst delaktig. That's right baby, ni läsare kommer att få chansen att medverka i filmerna! Inte som huvudrollen i ett emotionellt drama, utan via text. En informationsvideo kommer att släppas om det, så att hålla i hatten och gapa stort är högst valfritt.

* Halloween = Halloweenspecial, och jag vet precis vad jag ska snacka om... Ledtråd: "Ehehehehehehe!" 

Tack för att ni läser, tittar, kommenterar och hjälper mig att sprida kärleken till spel.
 
U pwnz!




Kommentarer
Postat av: Daniel

Medverka är alltid roligt, det ser jag fram emot.





Ska du skriva om friday the 13, till nes?!!





http://www.youtube.com/watch?v=D7pbUYizUcE



OlZE4" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=ybA3iOlZE4



Det ser inte bra ut...



2008-10-29 @ 01:42:09
Postat av: Marcus

Okej :D

2008-10-29 @ 10:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0