Hejdå!

Tja! Klockan är 01:13 på natten till lördag, och jag ska till London imorgon bitti, så jag tänkte bara snabbt meddela att jag drar. Förhoppningsvis lyckas jag fixa internet där borta så att jag kan lägga upp något inlägg om dagen som vanligt, men om inget händer så vet ni varför.

Måste för övrigt tillägga att Fable 2 är så vansinnigt bra att jag suttit och spelat det i närmare 7 timmar i streck ikväll, och nu, 5 minuter efteråt, längtar jag redan tillbaka. Fable 2 är, precis som jag hoppades, vad Fable borde ha varit, och mycket mer. Det är fylligare, proffsigare, större, mäktigare och framförallt roligare.

Har du en 360 och funderar på om det verkligen är värt att skaffa Fable 2 nu när så många bra spel släpps samtidigt (November är guldmånaden för spelvärlden), var så säker.

Det känns verkligen i hela kroppen att uppföljaren till det bästa spelet på Xbox äntligen är här. Låt oss alla fira! Kakor och saft och Fable 2 åt folket!

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Spelade vi verkligen i sju timmar? Det tror jag minsann inte på!



Eller jo. När jag ser var klockan är nu så, kanske.



Men vet du vad? Jag tycker nog att du borde stanna hemma från London jag!



Eller nej förresten. Åk dit och ha superduper kul och trevligt och mysigt vetja. Men kom hem snart!

2008-10-25 @ 02:20:56
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0