Att gräva guld

Sitter på ett hotellrum på Arlanda flygplats. Ligger, för att vara petnoga. Klockan närmar sig midnatt, och jag ska väl försöka locka till mig John Blund på nåt sätt.

Melodramatisk är ledordet för dagens humör. Orolig, ängslig, lite lätt flygrädd och allmänt inåtriktad och väldigt samlad i mina egna tankar. Men vad fan, krascha i mitten av Atlanten vill väl ingen göra? Man skulle ju stendö.

Just ja, jag ska till USA förresten. Glömde nämna det. Planen är att finna mitt inre jag, och min bror. Han bor nämligen där nu för tiden. I Conneticut, två timmar utanför New York. Ni vet, stället som Rage Against The Machine gnäller så på för att de som bor där har det bra.

Ska bli spännande faktiskt. Är det ett endaste land jag vill åka till i världen, så är det USA. Verkar pampigt på något sätt. Jag blir borta i närmare två veckor. Måhända lägger jag upp en bild eller två på ett fallskärmshopp från Frihetsgudinnan eller dylikt. Den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: Astro

Du är alldeles för liten för att hoppa fallskärm :D Du skulle ju fara iväg med vinden lättare än Nasse och säkert landa i Nordkorea och det vill jag inte!

2009-04-13 @ 23:24:59
URL: http://astrolol.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hur var det?

2009-04-26 @ 00:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0