Den som väntar på nåt gott har väntat för länge

Du har väl inte missat Nintendo Wii's brutalt underbara tjänst som erbjuder spelaren chansen att ladda hem gamla klassiker för en billig penning? Trodde väl inte det, för det är ju i stort sett det enda Wii haft att bjuda på sen Super Smash Bros...

Det enda spelet jag egentligen saknat är Zelda: Majora's Mask. Mitt gamla favoritspel till Nintendo 64. Istället fick jag köpa spelet och en riktig Nintendo 64, och Majora's Mask är fan inte billigt idag inte. Uppemot 600 spänn får man punga ut. Dessutom behöver man ett såkallat expansion pak som kostar 240 spänn ungefär. Svindyrt helt enkelt.

Idag märkte jag till mitt enorma förtret att Nintendo äntligen fått tummen ur röven och faktiskt lagt upp Zelda Majoras Mask för nedladdning, för ynka 80 spänn...

Bra idé Nintendo! Vänta i två år innan ni lägger upp en av era bästa titlar så att man hinner bli tvärsäker på att det aldrig kommer!

Det finns åtminstone en bra grej med den här historien: Majora's Mask finns för nedladdning. För 80 spänn.  

Kommentarer
Postat av: Herr T

Majora's Mask ser faktiskt rätt coolt ut. Har inte spelat så mycket, men ska se till att göra det.

2009-04-06 @ 22:36:17
Postat av: Anonym

Majora's Mask ser faktiskt rätt coolt ut. Har inte spelat så mycket, men ska se till att göra det.

2009-04-06 @ 22:37:16
Postat av: Anonym

Jag väntar/sparar förtfarande på en Wii så ta det lungt..<;)

2009-04-07 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0