Shepard?

Va!? Är helt förvånad. Förstummad, snudd på. Eftertexterna rullade just upp på skärmen i Mass Effect, och jag fattar ingenting.

Jag började ju spela för en vecka sen? Väntade mig 30+ timmar efter att ha läst lite recensioner här och där, men bjöds bara på 13. Vet inte om jag helt enkelt bara har en naturlig fallenhet för spel (äger) eller om jag bara råkade gå förbi alla sidouppdrag, men jag har verkligen inte skyndat mig alls.

Faktum är att jag letat efter så många sidequests som möjligt, och om jag inte hittat de så är det väl inte mitt fel riktigt? Någon sorts ledtråd till att "här finns det en som behöver hjälp" ska man väl kunna kräva ändå? Eller?

Jag är ju nöjd med det jag fick, Mass Effect är en given 10/10-titel, men det var lite kort... Förväntade mig underhållning fram tills den 27/1 då tvåan släpps, så vad ska jag göra nu?

Tips på feta RPG'n till PC uppskattas.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Köp Morrowind eller Obilivon och du har underhållning fram tills den 27. :D

2009-12-17 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0