WotLK testat

Min Death Knight, Cellus, dingade level 68 idag, och level 68 innebär att man får tillträde till den nya expansionen med allt vad den har att erbjuda, och fy fan vilken expansion!

Efter att ha spelat det fyra år gamla originalspelet till level 60, och det två år gamla Burning Crusade till level 68 är det som att stiga in i ett luftkonditionerat rum efter att ha suttit och fisit ostbågar tillsammans med 8000 andra snubbar på dreamhack i 3 dagar.

Så fort jag anländer i Borean Tundra behandlades jag som en superhjälte, och efter fem minuters spelande har jag fått ett sprillans nytt svärd som går att jämföra med en mindre lyktstolpe. Allt är större, allt är bättre, allt är snyggare, men framförallt så är det mycket roligare.

Hitills är alla intryck positiva, bortsett från att båtarna går alldeles, alldeles för sällan. Missar man en på vissa ställen så får man vänta i en kvart, och en kvart är 96'e del av ett dygn.

Nu: sömn.

Imorn: Se upp i backen, tio hål i nacken.




Kommentarer
Postat av: Marcus

Coolt :D

2009-02-24 @ 11:19:05
Postat av: artem

du har varit i northrend allt för lite. när du dingar 70 så märker du att du behöver plötsligt 1 500 000xp te 71... oj Northrend blev just drygt.

där emot får man bra mycket mer pengar eller sjukt mycket mer pengar kanske är ett bättre uttryck.

tipsar dig om att köra UK o Nexus som är ganska lätta instanser men ger hyffsat bra grejer som underlättar sedan mycket för dig

2009-02-27 @ 12:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0