Tnnh...

Legat i magsjuka, en hel vecka. Magsjuka och hosta. Spyor och illamående. Svält och hungersnöd. Och jag är fortfarande inte alls frisk. Friskare, men inte frisk.

När man är magsjuk blir man alldeles sjuk i huvudet samtidigt. Vaknar klockan 4 på morgonen och får för sig att det vore gott med ostbågar och sånt. Samtidigt vet jag att det bara är Satans djävulska plan för att få mig att kapitulera knäböjd inför herr klosett igen, så jag får ligga där, från fyra på morgonen till 23-snåret på kvällen och vara sugen på ostbågar, förpassad till mitt sovrum där den enda affischen på väggen som kan roa är placerad bakom mig och föreställer Gudfadern-gubben som min bror måste tyckt var ball någon gång i tiden.

Nu är det lite bättre. Jag kan gå runt lite grann. Vagga fram och tillbaka lite i husets alla rum och skrymslen, innan jag måste gå och vila igen. Det är alltså anledningen till inläggstorkan, samt frånvaron av film som komplettering till trailern som kom ut förra veckan.

En annan anledning är att bloggen är så sorgligt underkommenterad.

Det har varit ett experiment. Att se om det går att nå ut till någon sorts "bredare" publik med Cyberlife. Kanske får jag inse att det inte funkade, för som det är nu har jag varken lust eller ork att hålla bloggen mer än lite sömnigt vaken.   

Kommentarer
Postat av: Marcus

Krya på dig!

Hoppas att bloggen kommer igång igen såsmåningom.

2009-01-22 @ 21:27:19
Postat av: Daniel

Jag säger som marcus, krya på dig.



Btw, Don Vito Corleno är cool.

2009-01-23 @ 03:39:42
Postat av: Astro

Du borde blogga mer här. Jag saknar att läsa...

2009-01-28 @ 15:41:54
Postat av: Erik

Krya på dig :)



No way :( lägg inte ner bästa blogg jag läst.

2009-01-29 @ 15:33:31
Postat av: T

Det finns både positiva och negativa aspekter med att vara sjuk. Man slipper gå till skolan, man kan sova hela dagen, man sitta och dega framför TV:n utan att någon blir arg. Det dåliga är att så fort man äter något blir man spyfärdig, man svettas som en gris och fryser på samma gång och så är man ungefär lika stark som en pensionerad tant.



Tack för en trevlig läsning.

2009-02-15 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0