Inte lika kul...

Team Fortress 2 var inte lika roligt idag... Verkligen inte. Jag låg högst rankad en match, men sen tappade jag fokus helt och hållet och blev mest dödad hela tiden, och när det väl börjar gå utför har jag en tendens att bli grinig och kana ända ner till botten.

Kommer att ha mycket att göra nu i veckan förresten. Repetition med band varje dag och spelningar hela helgen. Får se om det blir något inlägg mer till veckan.

Ha det bra så länge. Akta dig för halkiga fiskar i korridoren.

Kommentarer
Postat av: Astro

Halkiga fiskar i korridoren är inte att leka med alltså... Jag var med om det en gång. Inte lika kul som man kan tro...



För övrigt ska UKM Forshaga lätt bli det roligaste på länge :)

2009-03-03 @ 13:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0