Mindre än ett dygn kvar...

Jag känner mig sprallig i hela kroppen. Varenda por i min hud spänner sig i beredskap för vad morgondagen ska bjuda på, och jag är helt övertygad om att jag kommer ha extra svårt att somna i natt.

För nu är det ju inte ens ett dygn kvar. Snarare... 21 timmar och 25 minuter typ. Sen är det äntligen dags. Klockan 16:40 ungefär, om allt går som det ska, lär jag sitta och hamra trumstjärt för glatta livet. Som en överlycklig, spasmisk liten unge som äntligen fått utlopp för sin obsessiva kompulsivitet. Faktum är att jag faktiskt lider av obsessiv kompulsivitet, men det kan jag ta upp i ett annat inlägg.

Just ja... Spelet jag syftar på är såklart Guitar Hero: World Tour som så förnämligt släpps imorgon. Mitt exemplar är redan förhandsbokat, så det bör ligga i säkert förvar och vänta på Gamestop Karlstads lager.

Min poäng är att jag längtar efter morgondagen. Dessutom ska jag på kalas och fira min gode vän Månens födelsedag. Lovely.

Kommentarer
Postat av: DanielJ

Kommer du lägga upp en recension på Guitar Hero: World Tour?

2008-11-20 @ 23:56:36
Postat av: Cyberlife

Japp!

2008-11-21 @ 00:47:27
Postat av: DanielJ

Hur är det?

2008-11-21 @ 22:39:09
Postat av: Cyberlife

Kanon!



:D

2008-11-22 @ 14:01:42
URL: http://cyberlife.blogg.se/
Postat av: Marcus

Kanon var det verkligen!

2008-11-22 @ 18:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0