Batman - NES

Då var ännu en video klar. Det känns som att jag bara sprutar ur mig filmer nu, och det känns fantastiskt soft.

Jag skulle vilja välkomna en till i teamet för övrigt. Nu är det inte bara Simon Sjölin och Tove Tejler, utan även Artem Sokolov, som hjälper till med filmerna.

Simon har alltså gjort tema-låten, Tove har designat bloggen och filmar ibland, och Artem kommer då och då att bidra med lite art-work (bilder) till filmerna.

Tack för hjälpen hörni!

För högre upplösning, se här!





Kommentarer
Postat av: T-man

Haha, den var skojig. ;) Du har blivit mycket proffsigare på senaste tiden. Fortsätt i samma anda och du kommer bli stor. Tror jag.



Batman ska inte bara krossa pojkar till deg, han ska också vara rik, göra coola uppfinningar, köra sin bil, vara smart, säga "I'm Batman!" och hoppa från tak. Men Batman ska inte vara kär, det håller jag med dig om. Han har ingen tjej i de gamla avsnitten och han ska banne mig inte ha en i filmerna heller.

2008-10-21 @ 00:14:56
Postat av: Joakim

Yes! Jag är först med att kommentera och se filmen!



Du lyckades verkligen fånga den speciella söndagsstämningen.



"Krossa pojkar" :D

2008-10-21 @ 00:16:01
Postat av: Cyberlife

Tack så mycket!



Jag håller faktiskt med om att bil/motorcykelscenerna borde stanna. De är coolast av allt. Jag rycktes bara med av Batmans förtrollande hårda slag.

2008-10-21 @ 00:17:03
URL: http://cyberlife.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Stackars Joakim :')



Förresten är Batman bara nästan lika cool som spiderman.



Oskar, visste du att Tina hade barn med honom?

http://KristinaWallner.bilddagboken.se/p/show.html?id=282796039&directlink=1

Hon ljuger bara i bildtexten för att folk inte ska snoka för mycket i hennes privatliv, men jag bryr mig inte.



Jag vill ha söndag.



Bra film.



Kram och puss.



**********

2008-10-21 @ 00:35:38
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: manuela

cool blogg:)

2008-10-21 @ 15:48:06
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: Marcus

En av dina bästa filmer här. Jag håller med joakim om söndagskänslan. Bra val av musik!

2008-10-21 @ 20:47:05
Postat av: alex

bra film! en av dina bästa faktiskt :D gillar att alla filmer inte är likadana liksom, att du framför de på nya sätt hela tiden liksom ;D .. om du fattar;)

2008-10-22 @ 18:33:46
Postat av: k

krossa pojkar haha:D

2008-10-26 @ 01:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0